sobota, 14 listopada 2009

Kuferek, własnoręcznie, od A do Z





Kuferek który sama zrobiłam...

10 komentarzy:

meugenia pisze...

Una preciosidad de caja por dentro y por fuera.
Te sugiero que instales el traductor y asi poder comprender lo que escribes tienes unos trabajos maravillosos.
Besos

Penelopa pisze...

Jaki pomysłowy :)

Reme pisze...

Te quedó preciosa la caja. Opino como MEugenia. Instala el traductor de idiomas y así podremos entendernos.
Un beso.
Reme.

ach1974 pisze...

Ale super! Bardzo pomysłowy!

savannah pisze...

To musialo Cie kosztowac sporo pracy i cierpliwosci, ale za to efekt koncowy wspanialy:)

Arkadia pisze...

Świetny,a z czego on zrobiony?

Unknown pisze...

Arkadio, zrobiłam z maty bambusowej, jeżeli chciała by mam opis na rosyjskiej stronie, mogę podrzucić na maila...
Wszystkim odwiedzającym bardzo dziękuję!

ach1974 pisze...

To znowu ja! Tym razem zapraszam cię do mnie po wyróźnienie!

Dediu Nicolae pisze...

Its nice site..and cool picture
thanks and visit back me more..

AniKas pisze...

Genialny pomysł!!!
Pozdrawiamy! :)