niedziela, 25 października 2009

Duża skrzynia Didele skrynia

11 komentarzy:

Ana pisze...

Hermosa cajita feliz semana

Kasia pisze...

No kochana, skrzynia jak obraz....Piękna

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

Ohhh...qué maravilla!!
Besos desde Tenerife.

Arkadia pisze...

Piękna,klimatyczna skrzynia.Bardzo mi się podoba!Te kolory... cudo!

Penelopa pisze...

skrzynia super! Uzyskałaś świetny malarski efekt. Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam :)

Luciana Todaro pisze...

Hi Lietdeco, I like so much your creations. Can i put your link on my blog? Thanks and sorry for my english but I don't speak wery well. Kisses from Italy :))))

Cris pisze...

Very beautiful.
I love this napkin.
kiss from Portugal

Trzpiot pisze...

kapitalnie ci wyszła ta skrzynia, widzę ornament, super podkreślona dolną część skrzyni, a na wieczku masz trójwymiar czy to zdjęcie płata figle?

Lietdeco pisze...

Dziękuję bardzo za komentarze!!!!!!!!
Trzpiot, tak robiłam efekt 3D, bardzo się namęczyłam, moja pasta strukturalna, była zbyt płynna, wyciekało z poza motywu, kilka razy musiałam kleić motywy na nowo...
Pozdrawiam wszystkie serdecznie!

blog niedzielny pisze...

swietnie wyszla ta skrzynia :)

konstancja8 pisze...

wiele Twoich prac mi się podoba, ale od tej szkrzyni nie mogę się oderwać :))